Langs hver en vei…

Gluntan – langs hver en vei

Ja, slik kan det føles når man vandrer alene ute på de store viddene etter «gullet.» Bær nok til alle, men alle er ikke lenger så interessert i bærplukking. På 3 dager har jeg faktisk sett bare 3 personer.
Egentlig bare tull av meg å springe slik – Rema har jo alt på glass med 80 prosent sukker til rimelig pris. Trimmen får man på treninsgsstudio. 
Men, det er en liten hake ved det – som han Solli sier i oppgrader – frisk luft er gullet vert og det får man jo bare ved å trimme ute.

(¯`✻´¯) God morgen alle sammen
Lørdagen er her, og helgen er nær.
Fyll den med glede sammen de 
du har kjær. Ikke la livet fare forbi,
mens du jager etter å få mer tid.
Ingen vet hvor mye tid vi vil få,
så start med å leve livet nå.
Kos dere og ha en fin dag:-)) 

I dag skal jeg bare ta det helt med ro å nyte regnværet og kronprinsen`s 40 årsdag. 
Temperaturen nå klokken 08.13 er 10 pluss.

Ord for dagen:  Ingen kan være brud i andres bryllup.
                              Gammelt ordspråk.                 

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.