Ishavscupen 2013

1. runde.
Det ble mange timer på Crossbanen i Vadsø idag. Å ha barnebarn forplikter. Man må jo interessere seg for det de holder på med.  Her får de brukt fart.  Men jeg har forstått at sporten bruker mye muskler. Han kom på 4 plass og det er en flott prestasjon. 2. året han kjører cross – en Kawasaki 250. Patrick start nr 850 i Alta eller nordreisa. 06.2013
Nå skulle de kjøre til Lakselv og delta i crossen der i morgen.
Været var også flott – lite sol, men 20 varmegrader var det likevel,  så banen var tørr og fin.  Det deltok barn helt ned i 5 års alderen.  Artig å se de små i minisyklene.

Fremdeles er det 19 pluss nå klokken 20.43.
Bilde er fra sist helg de kjøre i Alta og Reisa.

Ny plenklipper er det også investert til Høvedsbakken, så det må bli en fornøyelse og løpe etter den.  Det blir selvfølgelig mindre trim, siden den er så rask i seg selv. Vår unge sønn  er flink til å ordne med doninger, kanskje jeg skal døpe den for «fantomet».

Så er det Sankthansaften i morgen.

Ord for dagen:  Livet er som musikk.Det må komponeres etter gehør, følelser
og instinkt, ikke etter faste regler.
Samuel Butler

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ishavscupen 2013

  1. annebloggen sier:

    Så gøy! Foreløpig har jeg lokket med meg eldstemann her på speider. Men jentungen i Trøndelag spiller fiolin. Det blir spennende å se hva slags hobbyer de får etter hvert. Jeg er enig med deg: Som bestemor må man stille opp og vise interesse uansett;.)

    Lik

    • sigranhe sier:

      Ja. det en mange bestemødre og fedre i heiagjengen. Det er klart man må vise interesse, selv om hjerte noen ganger er langt oppe i halsen.

      Lik

Kommentarer er stengt.