En fin dag!

En flott sommerdag med over 20 grader i skyggen. Uvanlig! Det er faktisk mange år siden vi har hatt sommervær i mai måned. Skogen er grønn og plenen har vokst.
I går kveld eksploderte det utenfor mitt soveromsvindu – trodde jeg, men det var heldigvis bare tordenbrak. Uvanlig med tordenvær så sent som i 10 halv 11 tiden om kvelden.
St. Peter åpnet slusene og vannet naturen vår.  Tror det gjorde godt for veksten.

Skulle passe Bajas idag, men så ikke noe til han og hørte heller ikke noe om hvorfor han ikke kom.
gris
Nå klokken 19.05 har vi ennå 19 pluss mens sola er dreier mot nord.

Ord for dagen:   Lykke er det samme som å ha god helse og dårlig hukommelse.
A. Schwwitzer

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.