På tur..

I går hadde vi en «durabel» handletur.  Fin skal man være,  skoene var ikke akkurat av  beste sorten  til mye gåing. De var vel helst ment til å sitte ved bordet. Det var  så ille at jeg hadde store problemer med å komme med ut og inn i bilen.
Idag blir det Orkanger. Skal trø der mens sjåføren er på kundebesøk.
Får vel i verste fall  med meg noe derfra også.
Været har vært upåklagelig, men idag regner det. Håper det blir opphold utover ettermiddagen.
Førstegangen jeg  faktisk har unngått handling og butikker – sånn på egen hånd! Gitar noter 1
Synes det er greit å ha med  en «kritiker».
I morgen starter bilturen til hovedstaden og hotellopphold i to dager med omvisning og vareopptalling.  Kaller det for vareopptelling – man løfter og kikker, roter og prøver. Ikke alt har man bruk for heller, men vi damer har det i oss – må kjøpe.
Stille og rolig i huset – slapper av og venter på å bli hentet!
Må begynne å samle rotet for neste etappe på 50 mil.
Tredje etappen starten fra Oslo til Træskog i Sverige – på hyttetur og feiring av bursdag.
Det blir nok sikkert ikke noe referat før hjemkomsten søndag, hvis da Avinor har åpnet stripa i Vadsø.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.