Vakre Norge..

Widerøe buss.  Det lyder sikkert veldig merkelig for folk i sentrale strøk.  Vi finnmarkinger kjører milevis med buss for å komme til en flyplass, det finnes vel ingen sympati å finne. Har selv funnet ut at vi faktisk er veldig «dumsnille». Men jeg kom meg i hvert fall dit jeg skulle, etter mange timers reise. Takker SAS og Widerøe for servicen de har vist innenfor de rammer de hadde mulighet. Widerøe
Nå er jeg fremme og har fått meg en velfortjent hvile i en deilig seng og et helt hus til disposisjon for en hel dag. Vertskapet er på arbeid.
Det er stille og rolig omkring meg og jeg prøver meg på «dupetittene» de har liggende på bordet. Klarte faktisk å få en «padde» til å virke, men kom til kort når jeg skulle slå den av. Måtte sende melding til barnebarnet mitt for å få instruksjon. Den fristet meg veldig, men ble for rask for mitt hode.  Dette ble vel en enkel framstilling av en avansert «dingst».

Leser i bladet Allers at samboeren til Monna Tandberg, Lars Andreas har Alzeimer.  Lars Andreas Larssen (78), den åpne, engasjerte, livlige og legendariske skuespilleren og entertaineren, er borte for bestandig – i sin indre verden!
Det er å håpe at man slipper dette.
Sykdommens barmhjertelighet er vel at man ikke vet at man er syk.

Ord for dagen:  Det er omveiene, forsinkelsene og sidesporene som beriker
ens liv.
Nils kjær.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.