Engler i sneen.

Engler i sneen – Kurt Nilsen og Lene Marlin lyrics/teks

Tidenes beste påskevær i Øst-Finnmark. Solen har skint i mange dager allerede.  Akkurat nå klokken 14.56 er det vindstille og 5 varmegrader.

Håper dette flotte været ikke betaler seg med ulykker i fjellet.  Ønsker det faktisk finnes engler i sneen som passer på fjellfolket.  P0pitiskuter
Husk: Se, denne  dagen  som  en gave.
Kjenn, en varm og vårlig vind inn fra havet.
La livet låne deg i denne myke timen – kom, og vær slik du er!

Husk klokken en time frem i morgen!

God påske til alle mine blogg lesere!

Ord for dagen: «Barn begynner med å elske sine foreldre,
siden dømmer de dem, og sjelden tilgir de dem.»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Engler i sneen.

  1. annebloggen sier:

    Moderne tider: Våknet og kom det med klokka. Men de klokkene jeg forholder meg til; den på pc-en, den på mobilen og den på tv hadde jo oppdatert seg selv:-)
    Håper du har en fin påske. Det har jeg !

    Lik

    • sigranhe sier:

      Jeg hadde 3 klokker som skulle stilles manuelt. Bruker vanligvis å stille de om kvelden, men nå hadde jeg tenkt at det var søndagen de skulle stilles frem. Har radio på nattbordet. Den sa tydelig at klokken var 0700. Min påske har vært ganske så stillesittende. Har såvidt vært utenfor. En biltur på kiosken er vel det lengste jeg har vært borte. Ellers er påsken stille og fredelig!
      Strikker mye, men har klart å forholde meg til helligdager!

      Lik

Kommentarer er stengt.