15. mars.

Fredag: Utrolig hva man finner i maten for tiden. Gris, hest og aller verst, tann dekket av inntørket blod. Det hjelper ikke å bli vegetarianer heller.
Litt gris og hest er vel ikke det verste man finner, det synes i hvert fall ikke jeg.
Men det andre – da er man kommet over grensen på hva som er normalt, selv i vår lille by.

Er spent på hvilke stunt regjeringspartiene må velge for å komme i mål. Tror løpet er kjørt uansett! La kommunene og FeFo ta seg av kommunepolitikken. Sør i landet er mye av skogen privat, der kjører   de både på land og i vann stort sett så mye de vil.
Rekreasjonskjøring på fjellet kan være positivt. Skiløperne er sjelden å finne så langt til fjells som skuter kjørerne.
Jeg har verken ski eller skuter, eller går så langt bort fra en bilvei.  Er jevnt over trofast mot  lille Yarisen. Skiene er brukt til tenn ved, mens stavene ennå er i behold.  Prøvde å tilby de til en sporty mann, men de var gått ut på dato.
Også her gjelder moten!

Frostrøyk over Varanger, sol og 11. pluss i sør – klokken 07.15.
Ser ut som det er helt vindstille idag.
Temperaturen har forandret seg mens jeg har sittet her og skrevet.
Nå 07.39 og det er 7 minus i sør vindu og 14 minus i nord.
Det er tydelig at sola ho varme!

Ord for dagen:  Å innrømme en feil er å tilstå at man er blitt klokere.
av Johann Kaspar Lavater

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.