11. mars

Mandag:  Hva er det som rører seg i hodene til folk som kan drive på med ulovligheter sammen med egne barn. Trodde ikke det kunne hende her oppe ytterst ute i vår lille provins – Vardø.
Grytidlig mandag morgen, klokken 04.20, ble fem menn i alderen 20 til 47 år pågrepet i en bolig – siktet for innbrudd i det gamle museumsbygget.   To av de pågrepne er far og sønn, henholdsvis i 40- og 20-åra.  Disse to har også vært på tyveriraid  i en bolig i Sør-Varanger.
Er faktisk rystet!

Fikk en flott bukett med røde roser bringt på døren i kveld. Bursdag og reiser kan være vanskelig å kombinere, men det er greit når man kan låne bort blomstene mens man er på en rosetur. Håper jeg får rosene til å trives, slik at bursdagsbarnet selv også kan få glede av dem til helgen. Hvem giveren er – har jeg ikke fått vite.
Ønsker deg tillykke med resten av dagen/kvelden!

Temperaturen nå klokken 21.48 er 8 minus. Det snør – det bare laver ned  – helt vindstille og mørkt.

Ord for dagen:  De såkalte gode gamle dager er et produkt av dårlig hukommelse og
god fantasi.
Hans Tillmann

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.