En enslig rose!

«Politiet har fått opplysninger om at det drives ulovlig salg av «lumske» tjenester av utenlandske personer i Tana-området.» Operasjonsleder i politiet vil ikke utdype tipset.
Lensmannskontoret i Tana vil sjekke opplysningene.  Hvilke metoder de vil bruke – blir vanskelig å tenke seg.
Politiet har vel sine metoder å «løfte dyner på.»
Ser ut til at politiet har hatt en del å gjøre i helgen med fart, fyll, slagsmål og knuste vinduer!
Det kan faktisk være krevende å være politi også i våre områder rundt Varangerfjorden.

«Ikke forvirr meg med fakta» sa Jens Stoltenberg da Olav Gunnar Ballo sa til ham at finnmarksloven ville skape etniske skillelinjer i Finnmark.
Det har vi virkelig fått erfare  sier Olav Gunnar- som nå er lege i Alta.
Er enig!

Engang var jeg en liten prinsesse i hver fall for min mor.
En mor og kanskje en far er vel det beste som finns – tanker som kommer når man blir eldre.
Så blir man voksen – og man blir stor, men er kanskje liten allikevel?

Været:  Det er overskyet og høstlig. Vind fra austlig retning og 7 pluss grader nå klokken 08.04. Egentlig ganske sommerlig, hvis man kan bruke det ordet. Sommermånedene har ikke hatt noe bedre å tilby oss, enn at marka og buskene var grønnere. Skygge-temperaturen har skjelden vært over 15 grader denne sommeren.

Det er mange stier som fører inn i fremtia.
Om gudene vil bruke disse, vet vi ikke. De er bare en av mange mulige.

Ord for dagen:  Det er ikke på ansiktet men lærer en mann å kjenne, men på masken.
av Karen Blixen

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.