Flotte negler!

Se hvor flotte. Ta vare på neglene dine.  Tilegn deg kjennskap til neglenes fantastiske oppbygning.  Neglene vokser fortere på yngre enn på eldre – de vokser gjennomsnittlig tre millimeter i måneden.  Denne negleserien kan man vel kalle for ekslusiv i sin art.
Serien er fra min datters negleprosjekt.  Mulig det kan komme nye utgaver senere!
Fingrene er utlånt av min datter Ann Christin.

Smarte tyver rundstjal byggevareforretning i Vadsø natt til tirsdag. Gjerningsmennene har  fått med seg gjenstander og gods fra forretningen. Kjeltringer finnes det overalt.  Og du verden hvor smarte de er blitt uten høyere utdanning.

Ord for dagen:    Ta vare på de lyse stunder.  Livet er i seg selv et under.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.