Neglefin..

Var de ikke fine. Skulle ønske jeg kunne fått så lange og flotte fingertupper.
Jeg har noen fine eksemplarer jeg vil vise dere!  Negler er morsomt, men jeg lurer  på om det er mulig å ta i bruk disse fingrene til annet enn å spise med kniv og gaffel. Kan tenke meg at det  også går godt å holde i et glass og muligens en kopp.

Bajas er ennu i feriemodus her. Tror han har misforstått hele oppholdet.  Det virker som om han tror at det er han som passer meg, istedet for omvendt. Tror nok han har kost seg på stien vår.  Flere bærturer har han fått med seg. Bål, kaffekok og pølser på spidd, men han har måttet slitt – vært trekkhund for «»mormor». Tenker det hadde vært lurt om han hadde hatt bæreveske, da kunne han også bært nistematen  sin selv. Kanskje også avslastet mor med bæringa! Vi må se til neste år-hva vi finner på.

Det har vært overskyet i dag også. Ellers har det vært opphold. 
Nå klokken 17.32 viser gradestokken bare 10 pluss.

Medmennesker!
Hver dag er en vandring i endeløs ring
De søker, men finner ingenting
Den nye dagen ble lik den igår –
og den ga vel bare nye sår
i en kropp som nok har mange fra før
Nei. Livet gikk ei i din favør.
Udrag av Jan Førdes dikt.

Ord for dagen:  «Det jeg setter høyest hos min neste – er hva de er:»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Neglefin..

  1. Reidun mikalsen sier:

    Ser at du har plukket bær. Det er fint med kløvsekker til hund. Vi brukte det på de forrige hundene vi hadde. En gang hjalp de med å bære fisk fra Skaidivann. Det spørs jo selvfølgelig hvor stor hunden er. Et kjempeflott dikt du hadde med. Den treffer godt.

    Lik

Kommentarer er stengt.