Fødehjemmet i ruiner.

34 års strev.

Mange 60 åringer minnes sin innkomt til verden akkurat her.
I neste blogg skal jeg skrive litt om Vadsø Sanitetsforeningen arbeide i kommunen vår.
Fødestua ble lagt ned allerede i 1966.  Etter dette er den brukt til forskjellige aktiviteter.
Planene til Kvenbyen er å utvide kirkegården både utover og oppover.  Det står også et gammel hus på siden (Kolstrømhuset) som skal doses bort.
Så får tiden vise hvem som får evig hvile i denne kjelleretasjen, som ligger delvis under jorden.

Det ser ut til å bli bra vær i vår lille by idag. Temperaturmåleren nå klokken 10.07  i nord viser allerede 15 grader. Har ikke sett eller hørt måsene i dag – det tegner bra. Når de holder kjeft – er allting bra, en sikker tegn.
Opner verandadøren og får måseskriket rett i trynet. Blir nok ikke bra for lenge!

Merkelig, trodde hele går at det var lørdag, nå må jeg leve den om igjen.

Ord for dagen:   Det er større å reise seg etter et fall
                                 enn aldri å falle.
 av Vince Lombardi 

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.