Vår tidslinje..


Kunne du tenke deg 
en flytende bolig?

Den var fin! Kunne godt ha tenkt meg en slik.

I dag 11. mars og det er  30 år siden Widerøeulykken i Mehavn.

Strikke, strikkeline – det  går så det suser.
Holder på å strikke en Snowbordmarius med hette og glidelås.
Er kommet opp til  mønstret allerede.

Ser ut som det er sludd/snø i lufta og  2 pluss grader nå klokken 08.11.
Ser ikke ut som sola skal klare å bryte frem. Himmelen er tett som et lokk.

I minneboka jeg har presentert i det siste, har også mine barn skrevet i. Har lyst å presentere  minnene fra mine små også:

Fra minneboka 1971:       Minne til Sigrun
                                            Går du til byen ver dag om fredagan ka
                                             klokka går du.
                                             Klokka – 4. 
                                             Hilsen Rita 7 år og 3 mnd.

                                             Mamma
                                             Husk med altid.
                                             Ann-Christin 11 år 2 måneder og 10 dager

Ord for dagen :               Jeg er bare èn. Men jeg er dog èn.
                                         Jeg kan ikke gjøre alt.
                                         Men jeg kan dog gjøre noe.
                                         Og selv om jeg ikke kan gjøre alt,
                                         vil jeg ikke la være
                                         å gjøre det jeg kan.
                                          av Edward Everett Hale.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

4 svar til Vår tidslinje..

  1. annebloggen sier:

    Jeg tror jeg ville blitt litt sjøsyk. Det måtte ha vært et sted uten bølger. Men det så jo fint ut!

    Lik

  2. Rita Aune Hatmyr sier:

    Så du er kommet langt med snowboardmariusen. Det hørtes jo lovende ut.
    Lykke til videre.

    Lik

Kommentarer er stengt.