Drømmehytta!

Selger hytte på 
tre kvadratmeter 
for 108.000 kr

Endelig –  ei hytte som hadde vært både mobil og passe stor til mitt bruk. Tror ikke jeg skal gi bud på denne, men modellen ser praktisk ut.  Med 4 hjul under har jeg hytte både på sjø og på land.

Har du kjennskap til hvem som bodde i Indrebyen i Vadsø før andre verdenskrig? Da vil Trond Ballo mer en gjerne høre fra deg. Han har sett seg fore å lage et mest mulig komplett eiendomsregister over Havnegata.
Jeg tror det haster før informantene blir borte.

Det har vært stille og rolig i vårt lille land. Overskyet med noen snøbyger og temperatur nå klokken 16.01 er – 4 grader.
Dagen har økt med  7 timer og 58 minutter fra vintersolverv 25. desember.

Dikt avBeverly A. Chrisley.
Tro på deg selv i vanskelige tider
Det er ganger i livet når ting ikke er perfekte, når
problemer synes å omgi deg.  I det du ser etter en
måte å komme gjennom dem, er det viktig å holde en
positiv holdning på ditt liv og hvor du går.

Når du gjennomgår en vanskelig tid,
kan du undre om du gjør de rette valg.  Du kan undre
deg om hvilket utfall ting vil få hvis du tar en
annen vei.  Men jeg har lært deg å kjenne,
og jeg ser deg som du virkelig er.

Du er sterk og et motivert menneske, som vil
reise seg og møte utfordringene
fordi du er en kjærlig og varm person som elsker livet.

Jeg vet du vil komme deg gjennom denne
vanskelig tiden og jeg håper du vet at jeg er der
hvis du trenger meg.

Ord for dagen: » Vi er ikke født bare for vår egen skyld.»

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Drømmehytta!

  1. anne sier:

    Perfekt hyttestørrelse!

    Lik

Kommentarer er stengt.