Morgentimen..

Med sola fulgte  også lengere nattetimer. Det er riktig slik en av mine blogglesere kommenterte for en stund siden. Sover du lenge nå, siden oppdateringen kommer så sent på dagen? Ja, jeg gjør det faktisk. Hører på morgensendingene, mens jeg har dyna godt pakket rundt meg.  Den egentlige grunnen  er vel at det er så kalt i huset. Jeg er blitt pysete. Og en annen ting er at jeg leser en bok som har tittelen «Få kunnskap mens du sover». For at kunnskapen skal «klistre» seg, må jeg ligge under dyna og gjennomgå nattens læring. Hørtes ikke det riktig ut? Har ennu litt å «arkivere» før jeg slipper løs «kunnskapen». I morgen kommer første leksjonen av teorien.

I vår lille by er vi nå også opptatt av innføringen av den nasjonale samhandlingsreformen. Våre politikere er innstilt på å kjempe for de seks (6) sykestueplassene ved Vadsø helsesenter.
Også skolestrukturen i Finnmark åpner for inspill.
Og ellers må vi vel kunne kalle vår lille by for en fredelig plett på jord.

Himmelen er skyfri og tuntreet så urørlig. Det tegner en flott og solrik dag. Nå klokken 08.27 er det 8 minusgrader i Bergstien og det er siste dagen i januar.

Sitat av Vharles Judson Herrick:  Du vokser deg ikke gammel.
                                                            Når du slutter å vokse, er du gammel.

Ord for dagen: Skinnet bedrar ofte den som får kalde føtter.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.