Bekk mørkt ute!

Ser hurtigruten gå inn rundt øya, halv time forsinket. Det blåser noe, men ikke noe «Emil» her ennu ihverfall. Klokken er 08.07.

Fikk en mektig overraskelse når jeg åpnet Finnmarken og leste at mitdt-Finnmark faktistk ligger aller innerst i helvete, ifølge statistikken til NHO.  Øst-Finnmark kommer på tolvte plass bakfra. Skjønne den som skjønne vil!

Tanker i tiden.  Jeg sammenlignet notater med en av vennene mine som forventer alt av universet og er skuffet hvis noe er  dårligere enn det beste, og jeg oppdaget at jeg begynte i den stikk motsatte retningen – jeg forventer ikke noe og er alltid full av takknemlighet for de hverdagslige hendelsene.

Sitat:  Hver dag krever mot av et eller annet slag.

Ord for dagen:  Han må tidlig opp som langt skal fare.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.