Minner fra en svunnen tid..

Har klippet det sammen sånn at dere kan få

Filmen er laget av Anette(min brors datter og hennes kjære) etter en gammel 8 mm film fra min bror.
På bildet ser vi meg min mor, min bestemor, søster,  svigergerinne og endel av mors barnebarn. Her er også huset mor stelte så fint.

Takk til deg Anette.

Om sigranhe

Jeg er en kvinne født 1943. 2 barn og 4 barnebarn 1985, 1988, 1991 0g 2014. Skrevet blogg siden sommeren 2009. En fin fritidsaktivit. Ellers har jeg brukt mye tid på frivilligeorganisasjoner som Røde Kors og Mental Helse. Jeg skrivere om forskjellige temaer og dagsaktuelle saker.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

5 svar til Minner fra en svunnen tid..

  1. Rita Aune Hatmyr sier:

    Håper du hadde en fin bursdag i går. Vel overstått

    Lik

    • sigranhe sier:

      Den gikk helt fint. 4 gjester med Bajas, men mat er det ennu mye av i kjøleskapet. Trenger sikker ikke å gå i butikken i neste uke – tenker jeg. Åpnet du den bilde linken på Blokken?

      Lik

  2. Rita Aune Hatmyr sier:

    Hadde vært artig og sett filmen, men jeg får ikke åpnet den.

    Lik

  3. annebloggen sier:

    Så morsomt med sånne filmer!

    Lik

Kommentarer er stengt.